Naše prodejna je zavážena novým zbožím každý týden. Jestli nevidíte v našem eshopu zrovna Vaší velikost, může se stát, že se opět za pár dní naskladní.
Chcete-li si objednat velikost boty, která není zrovna na eshopu, nebojte se zavolat nebo napsat. Zboží doobjednáme a dáme Vám vědět při naskladnění.
Eshop nám spravuje firma Tilak a aktuální stav zboží na eshopu zobrazuje reálný stav skladových zásob na naší prodejně na Smíchově.
I pro zákazníky ze Slovenska nabízíme možnost poslání zboží pomocí spediční firmy GLS či poštou při nákupu nad 3000,- Kč zdarma. Poštovné jinak činí 300,- Kč. Přijímáme objednávky na zboží i mimo naší standardní nabídku, viz info v sekci objednávky z Německa.
Dále také přijímáme na opravu trekové boty Meindl, ale i jakoukoli jinou, kvalitní trekovou obuv, viz info v sekci servis. Je pravda, že pošta opravu prodraží, nicméně za cca 2000,- Kč se oprava, pokud je kůže v kondici, většinou vyplatí.
Pokud Vámi hledaný model není na e-shopu ani na prodejně k dispozici, tak máte možnost si boty u nás objednat telefonicky na čísle:
257 328 960 nebo e-mailem: info@meindl.cz a posléze si je nechat poslat na dobírku. Nejedná se tedy o klasický internetový obchod, proto je nutno znát svou velikost u Meindl bot pro daný model. Zvláště u nestandardních modelů jsou výměny komplikované.
Při objednávce zboží nad 3000,- Kč neúčtujeme poštovné (dobírkovné).
Dobírkovné a balné po České republice činí 140,- Kč. Zboží a opravy zasíláme výhradně pomocí firmy GLS.
Co je třeba vědět a udělat pro umístění bot do sekce Bazar.
Naše Meindl prodejna poskytuje jen prostor na webu a tak zprostředkuje možnost prodeje třeba nevhodně vybraného modelu bot či velikosti. Majitelem bot je stále zákazník, boty tedy zůstávají u něj, nejsou tedy k dispozici na prodejně.
Zákazník dodá na náš email info@meindl.cz pro umístění na naše webové stránky tyto informace : kontakt (mail, mobil) , určí prodejní cenu, popíše důvod prodeje, stáří a opotřebovatelnost prodávaných bot, pochopitelně jméno modelu a velikost.
Je dobré přiložit 3-4 fotografie, kde je celkový pohled, vzhled podešví či detail přední části bot. Boty by měly být pro fotografování čisté a ošetřené.
Z těchto informací vytvoříme inzerát a na dobu 3 měsíců jej umístíme na naše stránky. Budeme rádi, pokud nás budete informovat o prodeji. Po 3 měsících Vás budeme kontaktovat a pokud nebudou boty prodány, doporučujeme snížit cenu a inzerát zopakujeme.
Prodejna si vyhrazuje právo neumístit inzerát nebo jej zrušit nebudou -li boty splňovat podmínky čistoty, nadměrného poškození či opotřebení, nesmyslného požadavku na prodejní cenu či podezření nelegálního prodeje. Prodávající by měl mít k dispozici doklady o koupi.
Dárkový poukaz
Našim zákazníkům nabízíme dárkový poukaz jako vhodný dárek pro své blízké, pro kolegy v zaměstnání, pro kamarády, protože elegantně vyřeší neznalost potřeb, vkusu nebo velikosti obdarovávaného. Poukaz je vystaven na jméno obdarovávaného a je tedy nepřenosný, částku si zvolí a složí dárce, může tedy být jakkoli vysoká. Doba platnosti je 3 měsíce od data nákupu Dárkového kuponu a opravňuje k nákupu pouze v naší specializované prodejně. Obdarovaný při nákupu zboží musí prokázat svou totožnost. Výše nákupu by měla být zhruba ve výši částky složené na Dárkový poukaz, nebo vyšší, hotovost vracíme jen do výše 100,- Kč.
Vrátit poukaz zpět může pouze dárce a to s dokladem o jeho koupi v době platnosti Dárkového poukazu.
Platný Dárkový poukaz musí obsahovat tyto údaje : jméno obdarovaného, složenou částku i slovy, datum prodeje a datum platnosti, razítko prodejny a podpis prodávajícího. Na přání zákazníka i jinou identifikaci (např. model bot,...) Jakýkoliv Dárkový poukaz, který nebude správně vyplněn, bude pozměněn, poškozen, nebo jinak upraven bude brán jako neplatný.